Naujienos
Kurio metu buvo išrinkti geriausi 2023 metais registruoti prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ ir „Pasauliui“.
Dar nevėlu jas išsaugoti...
2023-04-27 Šiandien yra įmonės 16-asis gimtadienis !!!
Šia proga turime įmonės esamiems ir būsimiems Klientams 3 staigmenas:
|
Naujienos
2012-09-24
Gamintojas duoda garantiją laikmenai, bet ne duomenims.
Dėl laikmenų garantijos teikimo.
Gamintojas duoda garantiją laikmenai, bet ne duomenims Kietieji diskai, kaip ir kita kompiuterinė ar buitinė technika, turi garantija. Klientas gauna prekę su garantiją. Sugedus diskui, dėl jo broko ar nekokybiško pagaminimo - neveikiantis diskas bus pakeistas į naują, gerą, veikiantį kietąjį diską. Kiekviena kompanija tai patvirtina, tačiau garantija suteikiama tik pačiam diskui. Visos kompanijos atsiriboja nuo kliento prarastų duomenų, jos neatsako už dingusius, bet kokius duomenis iš kietojo disko. Ta patį galima pasakyti apie bet kokia laikmeną. Ar tai būtų atminties kortelė, ar USB raktas, ar SSD diskas. Todėl visada patariama susitaikyti su tuo, jog norint atgauti prarastus duomenis visada reiks moketi iš savo kišenės, nes garantija duomenų atkurimo nepadengia. Taigi, pas mus atvykęs klientas, kurio duomenis reikia atkurti ir kurio laikmenos garantija dar nesibaigusi, turi rinktis: arba nešti diską į garantinį servisą ir gauti naują laikmeną, arba palikti mums ir tikėtis jog mes duomenis atkurise, bet nebeturėti garantijos. Dažnas klientas, pas mus atvykęs klausia: ar mes galime atstatyti duomenis ir išrašyti kokį nors patvirtinantį dokumentą, kad diskas sugedo dėl gamyklinio broko, o po to su tuo dokumentu nueiti į garantinį servisa. Galime šiuo atveju iš karto atsakyti, jog garantinis servisas nepriima jokių dokumentų. Net jeigu diską ardo duomenų atkūrimo įmonė - tai irgi skaitosi, kaip disko pažeidimas. Taigi, gamintojui nesvarbu ar diskas buvo numestas pirkėjo, ar jo atidarytas, ar atidarytas duomenų atkūrimo specialisto. Čia pateikiame keleta svetainių su esminiais trumpinimais - jų reikalavimus taikant garantiją, platesnę informacija galite pasiskaityti jų puslapiuose, kurių nuorodos pateiktos po tekstukais. Seagate
„<This warranty does not cover any problem that is caused by commercial use; accident; abuse; neglect; shock; electrostatic discharge; heat or humidity; improper installation; operation; maintenance or modification; any product with removed, damaged or tampered labels; malfunctions caused by other equipment; lost passwords; or any misuse contrary to the instructions in the user manual. This warranty does not cover data loss – back-up the contents of your drive to a separate storage medium on a regular basis. Also, consequential damages; incidental damages; and costs related to data recovery, removal, and installation are not recoverable under this warranty>“. Hitachi What does this limited warranty not cover? Western Digital
Western Digital savo internetinėje svetainėje nemini duomenų praradimo atsakomybės, tačiau šių kompanijų diskai irgi neatsako už duomenu praradimą. Corsair kompanija Corsair kompanija apie savo visus gaminius taip pat skelbia neatsakanti už duomenų praradimą. „<CORSAIR SHALL NOT BE LIABLE FOR ANY SPECIAL, INCIDENTAL, INDIRECT, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES WHATSOEVER, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO LOSS OF PROFITS, REVENUE, OR DATA (WHETHER DIRECT OR INDIRECT) >“ Kingston
Vienas iš didžiausių atminties kortelių ir USB rakttų gsmintojų Kingston irg atsiriboja nuo duomenu praradimo ar atlyginimo juos bandant atkurti. „<This limited warranty covers only repair, replacement, refund or credit for defective Kingston products, as provided above. Kingston is not liable for, and does not cover under warranty, any damages or losses of any kind whatsoever resulting from loss of, damage to or corruption of, content or data or any costs associated with determining the source of system problems or removing.>“ Kitų kompanijų svetainės: |